یادواره شهدا و رزمندگان توپخانه سپاه خراسان بزرگ

شهید منتظری-یدالله

شهید منتظری-یدالله

شهیدیدالله منتظری نجف ابادی


نام پدر : رضا

تاریخ تولد: 3-1-1341شمسی

محل تولد:نجف اباد -اصفهان

گردان قدس -دیدبان

تاریخ شهادت : 26-3-1362شمسی

محل شهادت:سرپل ذهاب

 گلزار شهدا:جنت الشهدا

قطعه 1- ردیف 9

نجف آباد-اصفهان

شهدای گروه توپخانه 61 محرم


وصیتنامه:

اینجانب راضی‌ام به رضای خدا و هر چه او بخواهد می‌شود و بدانید که زندگی واقعی در همین سنگرهاست و آنهایی که افتخار شرکت پیدا نکرده‌اند کوشش کنند که دنیا فانی است و تلاش خود را صرف جهاد در راه خدا کنید که دنیا مال و مقامهایش پوچ است. وحرفی هم دارم با سرمایه‌داران و احتکارچی‌ها و خوشگذران‌ها که بدانید شما را در یک قبر می‌گذارند و مقداری خاک و گِل بر روی بدن می‌ریزند و آخر همه مردنی هستیم. خدایا، بارالها، مرگ ما را چنان کن که شهادت در راهت باشد. پدر و مادر و برادران و خواهران مرا حلال کنید و از دستم راضی باشید.
ای عزیزان ای یاوران حسین (ع) تا زمانی که ظلم را بپذیرید، ظالم را می‌پرورانید و تا هنگامی که خاموش نشسته‌اید دیگران بر سرتان ایستاده‌اند و تا لحظه‌ای که در خواب باشید و چشمتان بسته باشد و گوشتان نشوند و تحرکی نداشته باشید ستمگران و جباران به چهار میختان می‌کشند و استعمارتان می‌کنند. پس به پا خیزید و سلاح برکشید و با دشمنان خدا کارزار کنید تا این که ولایت خدا بر روی زمین به وجود آید.
 انشا الله من عاشق حسین (ع) هستم و در کلاس او درس خواندم و از خدا می‌خواهم که مرا قبول کند چرا که زندگی دنیا و آب و تاب‌های این دنیا پوچ را قبول نمی‌کنم.
توصیه‌ای دارم به پدران و مادران که فرزندان خود را چون فرزندان اسلام بزرگ کنند و نماز و روزه را یاد آنها بدهند نه ولنگاری را، و از عموم طبقات ملتم می‌خواهم که صفوف خود را بیشتر و محکمتر کنند و اطاعت از خدای تعالی و ولی امر نمایند. و به ولایت فقیه که اساسی‌ترین اصل قانون اساسی است اهمیت بدهند و امام را اطاعت کنید و امام را اطاعت کنید و در کربلا حاضر شوید و بدانید که هر کربلا حسین دارد و حسین کربلای ما امام خمینی حفظ الله تعالی است و چیز دیگری بگویم که پیروزی نزدیک است دعا کنید که امام زمان (عج) هر چه زودتر ظهور کند.







http://mostafa61.ir/

توپخانه سپاه خراسان

دیدبانی61

شهدای گروه توپخانه 61 محرم

یدالله منتظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی