یادواره شهدا و رزمندگان توپخانه سپاه خراسان بزرگ

شهید خزاعی-مسعود

شهید خزاعی-مسعود

شهید مسعود خزاعی

نام پدر: عباس قلی

تاریخ تولد: 10-1-1344 شمسی
محل تولد: خراسان جنوبی - بیرجند 
بسیجی - مجرد
جانشین آتشبار
تاریخ شهادت : 22-11-1364 شمسی
محل شهادت : ام الرصاص 
گلزار شهدا :اسفزار
خراسان جنوبی - سربیشه

شهدای توپخانه لشگر 5 نصر و ویژه شهدا


وصیت نامه شهید مسعود خزاعی

وصیت نامه :بسم رب الشهداء و الصدیقین
ربنا افرغ علینا و ثبت اقدامنا و نصرانا علی القوم الکافرین
پروردگارا به من صبر و مقاومت و ثابت قدمی عنایت فرما و نصرت و پیروزی بر کافران اهدا فرما - با سلام به پیشگاه قطب دایره امکان جهت زمین آخرین ذخیره خدا حضرت بقیه الله ارواحنا الفدا و با درود بر نایب بر حقش خمینی کبیر و با درود به خانواده شهیدان این یاران به حق امام و امت حزب الله و با درود به رزمندگان اسلام که جان برکف در جبههها نبرد میکنند و درود بر معلولین و مجروحین انقلاب اسلامی و درود بر اسیران ایران که در زندانهای بغداد به سر میبرند و درود بر شما ای امت شهید پرور ایران و سلام و درود بر شما ای پدر و مادر مهربانم بدانید که این پسر کوچک و حقیر ؟؟؟؟ سر تا پا حقیر در کنار برادران رزمنده ایثارگر با تقوا و سربازان امام (ع)قرار گرفته است و نمیداند که کدامین راه را باید انتخاب کند برگردد و زندگی و دنیا و .... یا لبیک به حسین زمان خمینی روح خدا بگوید که کدامین راه؟ خدایا کمک کن و راه حق و صراط مستقیم را به من نشان ده و نه راه باطل و گمراهان را آری ابتدا راه خمینی را انتخاب نمودم که انشاء الله که مثل حسین هم به شهادت برسم. آری من رو سیاه هم در کنار رزمندگان قرار گرفتهام که به لطف و در حال توجهات ولی عصر امام زمان (عج)میروم تا حرف رهبر عزیزم را به مرحله عمل در آورم و چنان سیلی به صدام بزنیم که دیگر از جایش بلند نشود.
خدایا تو میدانی که به خاطر رضای تو آمدهام و به خاطر راضی نمودن قلب مقدس وجود فرمانده کل جبهه‌ها حضرت مهدی (عج)خدایا این جسم گناهکار و این خون را در این راه مقدس بپذیر و خدایا در لحظات آخر که در خون ناقبلم میقلتم مولایم مهدی عزیز(عج) را بربالینم برسان و این چشمان گناهکارم را به جمال منورش روشن گردان.
ای پدر بزرگوارم از شما طلب حلالیت نموده و از زحمات و سختیهای شما پوزش میطلبم و صبر و بردباری را برایتان آرزو میکنم و از شما ای پدر میخواهم که اگر موجب ناراحتی شما در این مدت زندگیم شدهام مرا بخشید و از شما میخواهم که اگر خدا به من توفیق شهادت داد در مرگ من صبر و بردبار باشید.
ای مادر مهربانم از شما هم حلالیت میطلبم و بوسه بر دستتد میزنم که چنین شیر حلالی را به من دادی که افتخار بدین بزرگی نصیبم گردد و افتخار کن که یکی از فرزندانت را به خدا هدیه کرده ای .
و از شما ای مادرم می خواهم که در مرگ من صبر و بردباری داشته باشی واز خداطلب ارج بخواهید و خدا را شکر کنی .
ای برادران بزرگوار ، ای راهنمایان زندگیم ، ای برادران دلشوز و مخلص و با صفا از شما پوزش میطلبم و طلب حلالیت مینمایم و از شما میخواهم که اگر شهادت نصیبم شد و به سوی پروردگارم پرواز کردم بعد از من شما بتوانید راه مرا ادامه دهید و اسلحه بر زمین افتاده مرا بردارید و با این کافران از خدا بی خبر بجنگید .
و ای پدر ومادر وبرادرانم ، مبادا ناراحت شوید، مبادا بیتابی کنید افتحار کنید که یکی از سربازان را شما هدیه کرده اید و به این هدیه سربلند باشید و دعا کنید برای فرج امام زمان (عج) و دعا کنید برای سلامتی امام امت وبرای پیروزی رزمندگان اسلام و شما ای عموی بزرگوارم و ای عمه های مهربانم از همگی شماطلب حلالیت میطلبم و امیدوارم که این بنده حقیر را ببخشید و از همه بچه های عمه خود طلب حلالیت و بخشش می کنم میکنم و از آنها می خواهم که اگر موجب ناراحتی آنها در این مدتی که پهلوی آنها بورم مرا ببخشیند.
ودر آخر ازهمه فامیل، دوستان، و خویشان و آشنایان و همسایگان و تمام اهالی اسفزاو طللب عفو و بخشودگی مینمایم و موفقیت روز افزون اسلام و مسلمین و شما عزیزان را از درگاه احدیت خواستارم.
                                                                                                                    10/11/64
و ای پدر و مادرم تنها وصیتی که دارم این است که اگر شهادت نصیب من حقیر گناهکارشد مرا در کنار قبر خواهر عزیزم و بهتر از جانم دفن کنید و اگر امکان نداشت هر کجا که خودتان خواسته باشید عیب ندارد.
به امید پیروزی حق بر باطل
امضا پسر حقیرتان مسعود خزاعی
                                              10/11/64



توپخانه سپاه خراسان

شهدای توپخانه لشگر 5 نصر و ویژه شهدا

شهید مسعود خزاعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی