یادواره شهدا و رزمندگان توپخانه سپاه خراسان بزرگ

شهید اکبری زارع-محمود

شهید اکبری زارع-محمود

شهیدمحمود اکبری زارع

نام پدر: رضا
تاریخ تولد: 20-4-1348 شمسی
محل تولد: کاشمر-خراسان رضوی
تاریخ شهادت : 10-11-1365 شمسی
محل شهادت : شلمچه-کربلای5
گلزار شهدا: کوشه 
خراسان رضوی - بردسکن

شهدای توپخانه تیپ 21 امام رضا(ع)

وصیت نامه روحانی شهید محمود اکبری زارع

پدر و مادر عزیزم! من و دیگر فرزندانتان امانتی هستیم در دست شما چه بهتر از این که در راه خدا این امان تها شهید شوند.

پدر عزیزم! پدر جان! در مرگ فرزندت گریه مکن بلکه شیرینی پخش کن. درست است که پدری و در شب های سرد زمستان در میان برف و باران زحمت کشیدی و مرا به این سن و سال رساندی ولی حالا موقعی است که من عصای دست شما باشم و به شما خدمت کنم ولی می دانم که من جز بدی کاری نکردم. پدر جان! می دانید امروز روزی است که خداوند از آن افرادی که گفتند ای کاش ما هم در زمان امام حسین علیه السلام می بودیم و فرزندان و مال و جانمان را فدای آن حضرت می نمودیم امتحان به عمل آورده تا ببینند آن مردمی که این حرف ها را می زنند از روی حقیقت است یا خیر.

و شما پدر جان! از آن افرادی هستید که در امتحان الهی به سرمی بری. سعی کنید از امتحان موفق و پیروز در آیید و از خداوند خواهانم تا به شما عزت ببخشد و امیدوارم که در حق من گذشت کنید گناهانم را ببخشید.

و تو مادر جان! می دانم داغ فرزند برای مادر خیلی سخت است ولی از شما انتظار داردم مانند مادر وهب در برابر مشکلات و داغ فرزندت مقاومت نموده و گریه را تا آن جایی که امکان دارد مراعات نمایی تا دشمنان اسلام و منافقین کور دل بدانند که در هر زمان مادرانی شیر زن چون شما هستند که پیرو زینب و مادر وهب هستند.

و از برادرانم می خواهم راهم را ادامه دهید و مادرم را دلداری دهید. وشما خواهرانم با حجاب خود روح من و دیگر شهیدان را شاد کنید.

والسلام علی من اتبع الهدی

محمود اکبری زارع

توپخانه سپاه خراسان

شهدای توپخانه تیپ 21 امام رضا(ع)

شهیدمحمود اکبری زارع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی