شهید محمدحسین بیگدلی

نام پدر: یوسف 

تاریخ تولد: 21-1-1344 شمسی

محل تولد: زنجان

دانشجو بسیجی

هدایت اتش-دیدبان

تاریخ شهادت : 27-4-1366 شمسی

محل شهادت : ماووت-کربلای10

گلزار شهدا: پایین 

زنجان
 
شهدای گروه توپخانه 61 محرم


وصیت نامه شهید محمدحسن بیگدلی:

حمد وستایش خدای سبحان را ودرود بیکران با ارواح تمامی انبیاعظاموشهدای معظم اولین وآخرین عالم اسلام.
انقلاب اسلامی تنها ضامن بقای اسلام ومکتبوتنها رمز سعادت دردنیاوآخرت می باشد،لذا حراست وحمایت از آن عموم است فرض است….ودر این میان شما از یک نیروئی بنام الله برخوردارید که پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی می باشد .از بعضی شکستهای ظاهری ولی درباطنپیروزهای واقعی دلخور نباشید ومطمئن باشید که از این خونها آنچنان لاله هائی شکوفه کند که ایران براستی گلستان شود .انشاالله تعالی.


برادران همسنگر من یعنی محصلین ومعلمین عزیز که ا ز همان اول بارهای گرانی از انقلاب رابردوش کشیده اید .خداوند قوت دهد آن بازوانی را که درجاهای مختلف واینچنین بندگی خدا می کنند…ای خدای یزرگ!
از پدر ومادرم که در تربیت وتعلیم اینجانب زحمات طاقت فرسائی کشیده اند شرمنده هستم چون نتوانستم ونمی توانستم دراینجا از ادای آنهمه محبت درآیم ولیکن قول می دهم که دران سرای دست گیر آنها باشم.


از تمام خویشان خود واز پدر ومادرم می خواهم که مصداق خوب ونمونه ای از این آیه باشند که الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله واناالیه راجعون
حمد وستایش خدای بزرگ برمن واجب است تا برخوردار از چنان پدر ومادری باشم که با نان خشک اما حلال من الله مرا بزرگ کردند ودراخر آنرا نثار اسلام نمودند تا پشتوانه ای عظیم درانسرای پس انداز کنند.


آنان با صبر انقلابی ومقاومت نشان خواهند داد که گرچه در کربلای حسین نبودند لیکن در کربلای ایران حاضر شدند که فرزند خودرا به اسلام تقدیم نمایند وسعادت دنیا وآخرت را بازخرند.