شهیدحسین محمودی

نام پدر: برات علی

فرمانده توپخانه لشکر ویژه شهدا

تاریخ تولد: 20-10-1344 شمسی

محل تولد: خراسان شمالی - شیروان 

پاسدار - متاهل 

تاریخ شهادت : 24-10-1365 شمسی

محل شهادت:شلمچه

گلزار شهدا:بهشت حمزه 

خراسان شمالی-شیروان

شهدای توپخانه لشگر 5 نصر و ویژه شهدا

وصیت نامه :
بسم الله الرحمن الرحیم
به نام الله پاسدارخون شهیدان
با سلام بر بقیه الله الاعظم (عج) امید نهایی محرومان و مستضفعان تاریخ . سلام بر امام امت و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران ، رهبر بیدار انقلاب ، قلب تپنده ی امت اسلامی امام همینی و سلان بر امت حزب الله .
پروردگارا ! عشق به تو و عشق به لقای تو را از تمامی بدنم ، از یکایک اعضا و جوارح و از اعماق فلبم سر چشمه می گیرد . عشقی سوزان که به راستی مرا سوزانده و بی تاب کرده و عروجی شگرف و ملائکه وار در من بوجود آورده است .
خدایا ! تو شاهد و گواه باش ، زیرا تو ناظری و حقیقت را می دانی که چه شب ها و رئزهایی را در تصور این عرج سیر الی الله بودم و چه مدت های مدیدی را به تفکر در پیرامون آن بر گزیدم و به آن افتخار می کنم .
خدایا ! دوست دارم اسلام تو را و انقلاب اسلامی را که نشات گرفته از همان اسلام راستین توست ، آبیاری کنم .
خدایا ! مرا به صراط مستقیم و به کوی عاشقان راهنمایی کن که بسیار دلتنگم .
ای امت پر خروش ! راه خودتان را همچنان تا نیل به پیروزی نهایی ثابت و استوار سازید زیرا شما اجر عظیمی در پیشگاه خدای متعال دارید . . ارزش این نعمت خدا دادی که به مات عطا فرموده (رهبری امام خمینی) را بدانید و شکر گذار خداوند متعال باشید از رهنمودهای ایشان استفاده نمایید و به آن عمل کنید . انقلاب را یاری کنید چه با قلم چه با مال و چه با جان ، تا نام شما در دفتر الهی به نیکی نوشته شود .
پدر و مادر عزیزم !اگر چه فرزند لایقی برای شما نبودم و نتوانستم خدمتی به شما بکنم و یا لااقل اندکی از زحمات شما را جبران نمایم ، ولی ان شا الله در دنیای دیگر آن را جبران خواهم کرد و شفیع شما عزیزان خواهم بود . از پدرم می خواهم مرا در زیارت شیروان کنار قبر سایر شهدا دفن کند .
خدایا خدا یا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
خدا حافظ - حسین محمودی
تاریخ 24/ 7/ 1362